BRACEFACE

Haha jag trodde att jag bara skulle till tandläkaren för att ta avtryck men nu har jag tandställning! Jag kan knappt prata eller stänga munnen fast speciellt ont gör det faktiskt inte, skönt. Camilla fick äran att se mig först (efter pappa som va med) för vi gjorde klart våran powerpoint presentation idag. Nu är jag ledig onsdag och torsdag, woho! Förutom det har jag hunnit med att gymma idag och gå upp till ip och ta kort på camilla och ulrika till våran powerpoint. Så mycket luft har jag fått idag, duktigt av mig!
Jag har varit hos felix i en kvart och han har redan hunnit med att kalla mig braceface typ 20 gånger! Hans mamma kallade mig räls-fia. Det är väl sånt här jag får stå ut med nu i över ett år... haha!

Kommentarer
Postat av: Kusin!

Plåtkäft ;)

Älskar dej <3

2009-01-20 @ 20:46:12
URL: http://dannesson.blogg.se/
Postat av: sofia

haha det va ett nytt ord ;)

älskar dig också <3

2009-01-21 @ 10:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0