EN BRA HELG

Lite dålig uppdatering här igen, nu ska vi se vad jag har gjort i helgen. I fredags va jag på manikyr och pedikyr och sen åkte jag hem till felix. Igår hade jag fotbollsträning med akademin sen mötte jag felix vid ica för att handla middag. Vi va hemma själva så vi lagade tacos och hade det väldigt mysigt, tittade på saw 4. Sen avslutade vi kvällen med att gå en promenad i en timme och en kvart, vi är mogna :) Det här med mer frisk luft har jag verkligen tagit tag i nu och jag känner faktiskt redan skillnad! Idag har jag och felix gymmat och nu sitter jag på jobbet. Ikväll ska jag titta på trollkarlens hemligheter eller vad programmet nu heter. Så en väldigt mysig felixhelg, med lite träning också :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Snart är du ikapp mig i mognad ;) Du måste höra allt... jag får ringa dej någon dag hahaha! Jag mår lite bättre nu dock känns allt så overkligt. Men jag lovar, nästa kille ska bli en som är lite mer för fotboll kanske?! Fick ett upppiggande sms av din far igår... kändes bra! Ni alla är så himla snälla mot mej! älskar dej. pusss

2009-01-12 @ 09:23:27
URL: http://dannesson.blogg.se/
Postat av: sofia

haha jag är på god väg ialla fall! ja du måste höra av dig, ring mig någon dag. men va bra att du mår bättre :) jag kan rekommendera en fotbollskille ;) älskar dig!

2009-01-12 @ 17:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0