HERE COMES THE SUN

Det är skönt att vara ledig från skolan och det känns skönt att för en gång skull inte känna sig stressad över skolan. I förmiddags åkte jag hem till Camilla och fixade klart det sista på powerpoint presentionen. Sen har jag suttit i flera timmar och skrivit på den skriftliga rapporten. Det är faktiskt ganska roligt när man väl kommer in i det och man bara skriver och skriver. Oj, det är nog första gången jag tycker att det är kul att plugga. Nu börjar ett nytt kapitel i mitt liv. Det känns okej att plugga. Jag är inte lika trött längre (pappa sa till mig idag att jag verkade pigg för en gång skull!!) Det är roligt att spela fotboll. På måndag firar jag och felix ett halvår. Jag tycker om att leva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0