OH YES

- Jag har precis pluggat lite, duktigt!
- Klockan 4 ska jag på personalmöte, det ska bli intressant att höra vad dom har tänkt sig nu när det är nytt år och hur mycket jag får jobba
- Ikväll är det fotbollträning. Egentligen skulle vi ha våran första utomhusträning på bällstaberg men tyvärr så är det snö där så det får bli inomhus i ekeby istället
- Det positiva med tandställnigen är att det faktiskt inte gör ont men jag är ovan vilket gör att jag knappt kan stänga munnen och ännu mindre äta. Det enda som går bra är yoghurt utan flingor. Jag är hungrig!
- Efter träningen ikväll ska jag hem till viktorialy (som nu är jätteglad att hon har en tandställningskompis) och basta, mysigt! :)



ja jag vet, jag ser ut som 5 år typ... haha!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Du är jättesöööt! :)

2009-01-21 @ 19:06:23
URL: http://flowergrownwild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0