ROMME

Igår va jag ju som sagt i romme. På förmiddagen sken solen så det va härligt, dock va det 10 minusgrader vilket va mindre härligt så jag satt i värmestugan i två timmar. Varje gång vi satt i sittliften påväg upp tänkte jag "nej det är inte värt det att sitta här och frysa, det här är sista gången jag åker" men sen när jag väl åkte tänkte jag "jo det är verkligen värt det att frysa ett tag för det är så himla roligt att åka!" Jag älskar att åka snowboard men jag hatar att frysa! Jobbigt det där. Det är lite tråkigt att jag inte vågar åka riktigt lika fort som jag gjorde för typ två år sen, jag börjar bli gammal ;)

Idag har jag varit hemma från skolan, va så himla trött med tanke på att jag gick upp klockan 5 igår. Vi skulle ändå bara ha två lektioner och jag skulle hålla tal på engelskan som jag inte va färdig med. Ikväll ska jag på high school musical musikalen med mormor, morfar, oskar och mina kusiner emma och moa. Det är andra gången jag träffar emma och moa på typ över två år så det ska bli väldigt roligt!














Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag saknar åre

2009-01-30 @ 14:22:30
Postat av: sofia

åh, jag också!

2009-02-01 @ 09:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0