SKÖN VECKA

Det känns nästan som att vi har lov den här veckan. Vi ska besöka ett företag och göra en powerpoint presentation som vi ska redovisa muntligt på fredag och sen lämna in en skriftlig rapport. Så vi har inga lektionen på hela veckan. Jag och camilla har valt vallentuna träningscenter, alltså där jag jobbar, så vi va där en timme idag och fick svar på alla våra frågor. Gjorde klart nästan hela powerpoint presentationen när vi kom hem! Så himla skönt. Så jag tänkte försöka göra klart massa andra läxor nu när jag har så mycket tid över, om jag orkar... Ikväll är det ialla fall fotbollsträning med löpning och fys innan :)
Vi har börjat med en hälsodagbok på idrotten, så man ska fylla i vad man gör varje dag och sätta upp mål för träningen. Ganska kul tycker jag :)

Imorgon ska jag till tandläkaren och ta avtryck till min tandställning!

Kommentarer
Postat av: sofiero

Men vad roligt att någon är positiv till tränings-skiten. Fattar du vad jag måste börja anstränga mig om inte stackars Böök ska få en hjärtattack när han ser hur hälsosamt jag lever..!? Fast det vore rätt åt honom...!

2009-01-19 @ 17:03:58
URL: http://sofiehero.blogg.se/
Postat av: sofia

haha, det är faktiskt inga problem för mig för jag tränar redan ;) men se det som en anledning att äntligen börja, nu måste du ju ta tag i det. Det är ju bara bra! Vi kan träna tillsammans :)

2009-01-19 @ 23:43:04
Postat av: sofiero

Hahaha jo men visst skitbra idé. För vi ligger ju på "ungefär" samma nivå liksom... x)

2009-01-20 @ 10:53:16
URL: http://sofiehero.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0