SÖNDAG

Tjoho! Sitter hemma hos felix men han är på fotbollsträning så jag ska nog gå hem snart. Kvällen igår va väldigt trevlig, jag, matilda, viktoria, sofia, emma och sophie satt hemma hos mig och pratade och åt godis :) Sen följde jag med viktoria och sophie en bit och gick hem till felix.
Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig igår, jag flyttade inte in i gillestugan ialla fall. Iställer la jag upp alla mina halsband, armband, ringar, örhängen, smink osv på mitt golv och började rensa. Slängde allt som jag inte använder och allt smink som blivit gammalt. Så nu tänkte jag göra ett nytt försök idag och flytta in i gillestugan. Ikväll är det fotbollsträning med vallentuna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0