TVÅTUSENNIO

Jag tror att dom flesta håller med mig när jag säger att nyår är överskattat men den här gången blev allt väldigt lyckat faktiskt. Kvällen började med tjejmiddag hemma hos mig och vi hade det väldigt roligt! Sen åkte vissa hem till mackie och jag och några åkte till min kusin anna, felix mötte vi på vägen. Där hade jag det också väldigt roligt, mycket tack vare att anna och hennes pojkvän är så himla härliga. Så absolut ett bra nyår och då borde ju år 2009 också bli väldigt bra?
Dock så mådde jag inte så bra dagen efter och kunde inte äta någonting höhö. Så jag och felix sov några timmar på dagen och spenderade hela kvällen framför tv:n.

Idag har jag sprungit på bandet och solat solarium så nu är jag back on track igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0