UPPDATERING

Jag orkar aldrig sitta vid datorn längre så det blir lite dålig uppdatering. Allt har blivit mycket bättre ialla fall! Men ibland så måste man ju ha en dålig dag också, som i onsdags till exempel. Fotbollsträningen på kvällen blev min räddning. Igår höll jag och sophie i idrottslektionen och sen redovisade jag mitt kommunen arbete för SP1C, det gick faktiskt väldigt bra och det känns skönt att det är gjort nu. Sen gymmade jag på kvällen! Förresten så va jag i täby centrum efter skolan igår och handlade två tröjor så nu har jag 42 kr på kortet. Det är väldigt sällan jag inte har några pengar men jag är inne i en shoppningperiod nu. Men det tycker jag att jag är värd, för jag har inte shoppat mycket alls på flera månader!
Ikväll ska jag och felix äta middag på restaurang och gå på bio, det ska bli mysigt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0