USCH

Okej, jag har precis haft matteprov... jag tror aldrig att det har känns såhär dåligt efter ett prov som det gjorde idag. Iförsig så tyckte dom flesta så, så jag hoppas att mattelärarna fattar att antingen gör dom får svåra prov eller så är dom dåliga på att lära ut! Ett plus är ialla fall att jag fick MVG på mitt geografiprov, även fast jag bara hade tittade igenom det två gånger kvällen innan :)
Snart ska jag titta på one three hill och ikväll är det första utomhusträningen, kallt!

Imorgon: ROMME!

kungsberget förra året:
























Kommentarer
Postat av: Johanna

Så härligt med skidor! Vi kunde ju nästan åkt på planen idag ;-)

2009-01-29 @ 00:08:37
URL: http://stizie.blogg.se/
Postat av: sofia

ja visst är det, eller snowboard då ;)

haha ja, halt va det verkligen!

2009-01-30 @ 12:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0