DONT WORRY BE HAPPY

Det här skrev jag i lördags men det gick inte att publicera då:

Jag måste nog vara världens tråkigaste människa nuförtiden. Här sitter jag hemma med familjen en lördagkväll och så va det egentligen inte planerat från början. Felix bror hampus fyller 20 år idag och har hyrt en lokal i kragstalund så jag skulle dit men tråkig som jag är så kände jag att jag (som vanligt) inte orkade göra mig i ordning och valde att stanna hemma. Iförsig har vi ätit tacos och glass med varma hallon men ändå.
Det är nånting som inte stämmer just nu, med mig. Jag känner mig alltid trött och sliten. Orkar inte göra mycket helt enkelt. Känner mest för att gå hemma osminkad i mjukiskläder. Det enda som är roligt är att träna. Jag hoppas att det är för att det är vinter och mörkt och kallt och osoligt! Jag känner mig ialla fall ofta ledsen, vet inte varför. Idag satte jag mig ner och skrev upp allt jag kunde komma på som kanske kan hjälpa mig att må lite bättre. En sak som har påverkat mig mycket är skolan. Det har varit väldigt jobbigt med alla läxor och prov och uppsatser och redovisningar och allt, har ofta haft ont i magen. Så det första jag skrev var att jag ska göra mycket på lektionerna och börja med läxorna och pluggandet till prov i tid (lycka till sofia). Sen skrev jag Frisk luft, för enligt min mamma så beror min trötthet på att jag aldrig är ute nu när det är vinter. Träna fanns såklart med på min lapp och Inte stressa. Och massa annat. Juste, städa! Mitt rum har seriöst sett för jävligt ut under en period, kläder överallt! Jag tänker ofta att jag ska skärpa mig, med allt. Det finns så många som har det sämre. Jag ska verkligen försöka! JAG VILL ÅKA UTOMLANDS TILL VÄRMEN!

Idag så har jag ialla fall gymmat och varit och tittat på en ny säng. Hittade en jäääääätteskön för 32.000 kr, vi får väl se hur det blir med den saken ;) Med tanke på att min tandställning kostar 20.000 kr höhö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0