090719

En snabb sammanfattning av igår: Började morgonen med att titta på finaler i gothia. Sen åkte jag och felix hem till honom, packade och jag sa hejdå till hans mamma. Jag hann även med en snabbsolning på balkongen innan vi gick till centrum för att äta lunch/middag. Efter det tog vi en promenad till felix farmor och arne och pratade lite med dom innan vi gick vidare till felix farbrors kolonilott för att träffa lite folk där. Dock var vi tvungna att gå väldigt tidigt eftersom vi skulle hem och titta på p17 finalen. Kvällen avslutades framför tvn.

Imorse tog jag farväl av min älskade pojkvän. Ikväll åker han och hans mamma till grekland i två veckor. Kommer jag klara mig? Nej. Tur att jag kommer att spendera 4 dagar på gotland och en vecka i grekland, det gör det lättare ialla fall. Vad händer idag då? Jo, om det inte är alltför dyrt kommer jag och camilla boka en resa till barcelona. Tjoho! Ikväll kommer mina tjejor hit för lite mys och det kommer antagligen bli mycket prat om ios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0