090720

Har inte alls någon lust att sitta framför varken datorn eller tvn nuförtiden, på grund av att jag får så ont i huvudet efter bara typ en halvtimme. Jag är väl överkänslig eller något, klarar inte av det ialla fall. Idag har jag övningskört, fjärde gången. Det var ett tag sen jag körde och jag var jättenervös i början men det gick faktiskt ganska bra. Jag hatar att starta, bilen bara hoppar och hackar fram! Men när jag väl är igång flyter det på bra och jag slog hastighetsrekord idag. 54 km/h, fjärde växeln, woho! Nu har jag precis varit på ansiktsbehandling och färgat ögonfransarna och ögonbrynen. Ikväll börjar prison break, som jag har längtat.... Och juste, jag håller tummarna för AIK. De möter gais på bortaplan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0