körkort snart?

Oskar är i dalarna och spelar fotboll och idag åkte även mamma och pappa dit. Så äntligen har jag huset för mig själv i några dagar. Idag har jag gjort syntestet för att få börja övningsköra, på vägen alltså. Jag har redan kört 3 gånger i okvista. Första gången höll jag på att dö och det var allt annat än roligt. Biverkningar: Spänningshuvudvärk och ont i magen. Andra gången hade jag glömt bort allt jag lärt mig första gången men efter ett tag var det riktigt roligt, och det gick faktiskt ganska bra. Biverkning: Spänningshuvudvärk. Tredje gången var bara sjukt roligt. Ja till att börja med ialla fall. Jag kunde både starta, svänga, växla, blinka, bromsa OCH titta i backspegeln höhö. Sedan skulle jag försöka backa, det gick åt helvete. Biverkning: Ont i händerna (ja, det är nödvändigt att hålla stenhårt i ratten!) Men nu är jag igång ialla fall och har planerat att ta körtkort på min födelsedag, dvs den 25 juni nästa år.


Kommentarer
Postat av: cam

OM jag har längtat! :)

2009-07-09 @ 16:07:03
Postat av: sofiero

Tjohoo jag är också ensam och övergiven :'( haha har du hunnit planera nåt annat ist för middagen imorron? Annars blir det ett mindre chillkrök här ute i ingenstans :)

2009-07-09 @ 21:11:54
URL: http://sofiehero.blogg.se/
Postat av: Matilda

bra mål sofia, men man får faktiskt inte göra teori och uppkörning samma dag. så du får faktiskt säga den 26:e (;

2009-07-09 @ 23:51:25
URL: http://matilduur.blogspot.com
Postat av: Sebbe

fel där matilda, sh ska göra teorin och uppkörningen samma dag ;)

2009-07-10 @ 00:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0