moooney

Ärligt talat så känns det konstigt att inte ha så mycket pengar på kortet. Jag är van att kunna handla när jag vill. Alltså om jag ser en fin tröja eller några snygg skor så har jag alltid kunnat köpa dom. Men nej, inte nu inte. Jag var i täby och shoppade för några dagar sedan och fick faktiskt tänka mig lite för. (Måste bara berätta att jag köpte ett par skor för 74 kr, kap eller vad?) Jag har mycket pengar på mitt sparkonto men dom vill jag ju inte ta ut för att shoppa för, det ska gå till mina resor och om jag vill handla något viktigare än kläder. Vilken tur att jag jobbade så sjukt mycket förra sommaren för den här sommaren får jag inte jobba någonting. Inte en enda dag! De två veckorna som våra två chefer är lediga ska instruktörer och personer från korpens styrelse jobba gratis, bara för att spara pengar. Och om vi går i konkurs snart, vart ska jag då ta vägen? Det går ju knappt att få jobb om man är under 18... Okej sådär, nu har jag avreagerat mig lite. Det är inget stort problem, det här blev ett väldigt töntigt inlägg haha. Jag klarar mig, tjoho!


Kommentarer
Postat av: Sebbe

stackars liten

du får bli sotare ;)

2009-07-10 @ 19:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0