överlycklig!

Jag har haft min dator i 2 år men aldrig hittat den inbyggda webcamen. Jag använde den på msn förut men jag har aldrig fattat hur man tar kort och vart bilderna hamnar och så. Felix gjorde ett försök igår ooooooch HAN HITTADE DET! Gissa om jag blev glad? Det enda jobbiga är att bilderna sparas i bmp så om jag vill lägga ut dom i till exempel bloggen måste jag först göra om dom till jpg. Inte för att jag vet om jag kommer använda den men ändå. Det var kul! :)

 
 

Jag bjuder på dom. Första bilderna med webcamen!

Kommentarer
Postat av: Sebbe

hahahaa

grattis

2009-07-10 @ 16:45:36
Postat av: Cam

Säg hur!! Har samma problem... Med en likadan dator ;)

2009-07-11 @ 00:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0