tuggummi

Jag har fått som uppgift av min tandläkare att tugga tuggummi flera gånger om dagen, flera stycken åt gången. Det är för att "få igång" mina käkar och det är då större chans att mina tänder åker ner. Dom är typ raka nu men jag kan inte bita ihop överkäken och underkäken längst fram. Det är inte alls säkert att det kommer fixa sig, men med mycket tuggummituggande är chansen större. Det är bara det att jag får så ont i mina käkar när jag gör det och därför har jag undvikit det i flera år. Men det känns som att det är värt det i slutändan så nu ska jag verkligen ta tag i det. Vem vill inte ha ett fint leende liksom?



Kommentarer
Postat av: Sebbe

Dom har fortfarande alltid varit raka

2009-07-19 @ 14:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0