gothia!

Hej! Nu sitter jag framför tvn hemma och tittar på gothia cup. Ganska coolt att det sänds på viasat fotboll, tänk om vi hade varit med. Oskars lag vann både 64-delsfinalen, 32dels-finalen och 16-delsfinalen. Ikväll väntar 8-delsfinal mot ett lag från zambia som är grymt jävla bra och ser ut att vara typ 18 år allihopa. Så tyvärr tar det nog slut för täby nu men dom har varit jättebra verkligen. Sen att alla storklubbar som aik, hammarby, vasalund, bp ovs. är ute efter oskar säger ju ganska mycket om hans förmåga! Och ja, jag skryter gärna över min lillebror höhö.
Ialla fall, vi har haft det superbra och mysigt i göteborg och jag ville inte åka hem igår. Jag och felix var på liseberg en kväll och efter invigningen på måndagen träffade vi sebbe reinke och några som också varit där under veckan.




































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0