det är bara vinst som räknas

Gårdagen var väldigt trevligt, dock va det tråkigt att matilda mådde dåligt och bestämde sig för att stanna hemma. Jag saknar dig vännen. Det blev mycket prat om grekland! (för er som inte vet det så är vi 8 tjejer som åker till ios en vecka i sommar) Jag är så sjukt taggad, det ska bli så himla roligt :) Sen va det meningen att felix skulle möta mig och så skulle vi gå hem tillsammans. Men det blev ganska sent så felix hade gått och lagt sig, så jag fick sova själv i natt. Det är inte kul :(

Imorse åkte mamma och pappa iväg till ett spa, så jag ensam hemma till imorgon kväll. Nu på dagen har jag ingenting planerat, borde plugga lite om jag orkar. Ikväll ska jag titta på felix match och sedan på sverige-portugal. HEJA HENKE!





Kommentarer
Postat av: Sebbe

Fest hos eken?

2009-03-28 @ 14:29:34
Postat av: sofia

haha verkligen inte ;)

2009-03-28 @ 15:28:08
URL: http://sofiiaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0