fotboll som vanligt

Här sitter jag på jobbet och klarar knappt av att hålla ögonen öppna. Det blev ganska sent igår också och sen va jag tvungen att gå upp tidigt imorse. Jag åt middag med tjejerna hemma hos viktoria, mycket trevligt. Sen åkte jag och felix hem till mig. Bästa kvällen på länge må jag säga. Träffade nickie på busshållsplatsen imorse som endast hade sovit en timme i natt, så jag antar att jag inte borde klaga. Men det va kul att träffa henne, det va så länge sen! Och jag antar att sverige ska vara nöjda med 0-0 mot portugal.
Ikväll är det träningsmatch mot erikslund klockan 20:30 på bällstaberg.



Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Kusin!

Lycka till pa matchen :)

2009-03-29 @ 17:33:01
URL: http://dannesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0