hemma igen

Det va en chock att kliva ut från arlanda och mötas av sveriges kyla! Vi har haft 15+ och sol hela dagarna, gått runt i t-shirt för att det varit så varmt. Helt underbart! Av 6 dagar ägnade vi cirka en och en halvtimme åt arbete, resten av tiden bestod mest av shoppning och promenader i det fina vädret. Så vi har alltså haft det jättebra, förutom att det va jobbigt att vara i från felix så länge. Det är faktiskt skönt att vara hemma igen, trots att mycket plugg väntar.

Idag va jag med felix och tittade på a-lagets match mot hammarby, förlust tyvärr. Efter det gymmade jag (äntligen, jag har längtat!) och sedan va det ännu mer fotboll (och ännu mer luft) för felix spelade med kåre på bällstaberg, tyvärr blev det förlust även för dom. Nu har vi precis kommit hem från felix faster som fyllt år och jag är galet trött. Så nu blir det sängen, med en bra film och popcorn. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0