inte min vecka

Jag är så arg. Stillbildsfilmen är förstörd och min analys är borta. Hur kan ett dokument bara försvinna sådär? Snälla kan någon hjälpa mig. Jag skrev analysen på jobbet och skickade den till min mail. Sedan öppnade jag den här hemma och fortsatte skriva. Jag har som vana att spara efter typ varje mening så det är ingen risk att jag glömt det. När jag sedan skulle öppna den några dagar senare var den borta. Jag tänkte att jag kanske råkade spara den i en konstig mapp, ni vet som det blir om man sparar den direkt från mailen och den får ett annat namn. Men jag har sökt igenom att .doc dokument i hela datorn och jag hittar den inte. Tips någon?

Vi vann matchen igår med 5-1 (2 mål, 2 assist) Vi hade stundtals ett ganska bra spel med snabba passningar längst marken och bra rörelse. Men det va inte så ofta, vi kan så mycket bättre. Och jag va inte alls bra, blä. Ikväll är det fotboll och fys inomhus, känns faktiskt inte så jätteroligt. Nu är det ju utomhussäsong!

Kommentarer
Postat av: Nicole

svar:

oj, så bra är jag inte tyvärr.

jag har ingen aning om vad som kan ha hänt :/

jobbigt läge.

<3

2009-03-30 @ 19:36:50
URL: http://thiisiswhoiam.blogg.se/
Postat av: Petra

en gång öppnade jag en fil från min hotmail direkt i word, skrev massa och sparade det sen. Men konstigt nog sparas det inte eftersom det är öppnat från mailen, man måste "spara som" och inte bara spara. Det var iaf mitt problem;)

2009-03-30 @ 21:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0