träna är inte allt, men ganska mycket

Ännu en skoldag avklarad. Dagarna går långsamt men ändå känns det som att veckorna går fort. Snälla, ge mig sommar nu. Nästa helg åker jag till London med klassen, det är något som jag verkligen har sett fram emot men idag slog det mig plötsligt... Jag kommer inte kunna träna på 6 dagar. Det kanske låter töntigt men jag mår bara dålig om jag inte får träna. Det är mitt sett att för en stund koppla bort allt annat och bara ägna mig åt det jag tycker är kul. I måndags hade jag fys och fotbollsträning, igår gymmade jag (och bastade efter of course, jag älskar det som ni nog har förstått) och idag är det fotbollsträning. Äntligen går det att träna ute! 


      






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0