verkligen inte okej

Så va det michans tur då att drabbas av en knäskada och behöva åka in till sjukhus. Jag tror vårat lag har en förbannelse över oss. Vet inte hur allvarligt det är men även här verkligen det vara en led eller korsbandsskada. Vi kan inte få värre start, snart börjar ju säsongen och allt. Hoppas verkligen att det inte är så allvarligt!

Som sagt så åker jag ju till London på lördag och kommer då inte ha möjlighet att träna på 6 hela dagar! Så jag måste ju passa på nu. Igår sprang jag på bandet och gymmade. Sen hade jag jättegod tid på mig efter innan mamma skulle komma och hämta mig så jag hade planerat att ta det lugnt och sitta i bastun länge länge. Men självklart glömde jag sätta på bastun innan jag började träna! Gissa om jag blev arg. Det var tur att det va champions league på kvällen, annars hade jag inte sovit gott. Jag säger som camilla sa: Liverpool is the shit!

Idag har vi haft temadag i skolan, ganska slappt. Ikväll är det fotbollsträning men antagligen går det inte att träna på bällstaberg (KAN DET SLUTA SNÖA NÅGON GÅNG?) så vi får nog köra i ekebyhallen istället. Sen är det hem till champions league, det är en ännu bättre match idag än igår. Manchester united mot Inter, nervöst! Barcelona spelar också såklart. 


 
VS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0