091102

Hjälp, när jag skrev rubriken insåg jag plötsligt hur nära det är till julafton. Det är ju fasiken november, tiden går så sjukt snabbt nuförtiden. Jag började ju nyss skolan efter sommarlovet? Igår bestämde jag mig ialla fall för två saker. Att jag skulle stanna hemma från skolan idag och att jag ska börja blogga igen. Kändes ganska rätt.

Jag måste bara förtydliga hur extremt jäkla nödvändigt det var att åka bort en vecka. Min linje och mina lärare är rent ut sagt förjävliga. Och sen är det lite mitt fel också. Men jag hade ont i magen i princip sen vi började skolan efter sommarlovet till vi fick höstlov. Vi hade så galet mycket att göra i flera veckor och även fast jag vet att jag inte kan få mvg på allt jag gör och i alla ämnen går jag ändå alltid in med den inställningen. Jag vet att jag har för hög press på mig själv men det kan inte hjälpas. Jag kan bara inte lämna in något som jag har gjort halvhjärtat. Förut släppte alltid klumpen i magen ett tag efter att jag gjort klart en stor uppgift i skolan men nej, det gör den inte längre. Den är där hela tiden och det är skiiiitjobbigt. Jag känner att jag redan börjar få tillbaka den och jag har inte ens varit i skolan än? I turkiet var den ialla fall borta.


Kommentarer
Postat av: cam

saknade dig i skolan idag!

2009-11-02 @ 16:26:20
Postat av: cam

jag saknade dig i skolan idag!

2009-11-02 @ 18:30:27
Postat av: camilla

haha oj, trodde inte min första hade kommit fram :p

2009-11-02 @ 18:31:14
Postat av: Anonym

I know the feeling. Så fort man gjort ett arbete klart och tror att man ska få slappna av lite måste man sätta igång med nästa... =/

2009-11-02 @ 20:10:25
URL: http://sofiehero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0