jag vill träna!

Jag hatar att vara sjuk. Jag hatar att inte kunna träna. Jag hade planerat att verkligen komma igång med träningen mer seriöst efter höstlovet men det får väl vänta en vecka till. Under oktober och även september också tror jag jobbade jag så mycket och hade jättemycket i skolan så jag hann inte träna så mycket som jag ville. Och det är verkligen en sak som hjälper mig att slappna av och släppa skolan och allt annat. Jag behöver träna ganska ofta för att må bra och inte ha ont i magen hela tiden. Nu tänker jag försöka bli av med min benhinneinflammation och spinna mycket istället för att springa. Och jag känner i kroppen att jag behöver gymma. Ååååh jag har längtat så länge efter att få spinna!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0