fredagsmys

Oskars lag har fått en ny tränare och det är inte vilken tränare som helst. Han blev tillfrågad att vara assisterande tränare i AIK men tackade nej och är istället Micke Stahres mentor. Förutom det har han några andra stora meriter både som tränare och spelare, så han är ganska omtalad. Jag har även hört att han är galen, bland annat för att han ringde och skällde ut SL för att några spelare kom försent till en träning pga tåget. En annan gång kom en kille direkt från en innebandy träning och hade klubban med sig. Gissa vad han gjorde? Han bröt klubban i 4 delar. Haha, så det var ju bara ett måste att titta på en träning och det gjorde jag igår. Och det finns inte så mycket att säga förutom gaaaaaaaaaah. Han är galen och skriker hela tiden men han är också GALET BRA. Jag kände när jag stog där att jag faktiskt var avundsjuk. Jag vill också ha en sån tränare i vallentuna. Jag behöver en nytändning.

Sen på kvällen blev det fredagsmys framför tvn med matilduur. Åh, vi måste skärpa oss och börja umgås oftare igen! Men det är helt sjukt. Hur kan vi vara så lika? Jag känner igen mig själv i precis allt du gör och allt du säger. Jag älskar dig vännen, du är stark. Och eftersom att du är ett år äldre så blir du min förebild ;)









man blir som man umgås...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0