hey!

Igår tog jag sprutan mot svininfluensan. Jag höll på att dö innan men det gick faktiskt bra! Jag mådde bra på kvällen och ÄNTLIGEN gick jag på mitt första spinningpass på väldigt länge. Sjukt jobbigt såklart och efteråt kunde jag knappt stå upp men jag har faktiskt inte träningsvärk idag, kanske kommer imorgon... Imorse när jag vaknade va jag så trött att jag hoppades att jag skulle må dåligt efter sprutan men nej, jag kände ingenting och släpade mig till skolan. Väl där började jag känna mig hängig och frös typ ihjäl så jag åkte hem innan lunch. Nu har jag precis sovit en timme (hur kan jag va så jäkla trött fast jag sover typ 10 timmar varje natt?) och nu måste jag försöka plugga lite. PUSS

ps. min arm är svullen och gör oooooont


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0