tjugofyrasju

Jag tycker att dygnen har för få timmar, eller veckorna för få dagar. Det är så mycket jag vill hinna med som jag inte gör. Det är såklart alla dom där hundra småsakerna som jag då och då brukar få panik över att jag aldrig hinner med men just nu har jag ingen sån period. Istället så tänker jag på dom stora sakerna. Plugga, träna och jobba. När skolan drar igång nu efter lovet igen brukar man behöva plugga i princip varje dag. Man tänker ialla fall på det hela tiden. Sen när fotbollen börjar om 2 veckor kommer vi antagligen ha två träningar i veckan, sen vill jag gymma 2 helst 3 gånger och spinna minst 2. Och jobba kan jag göra nästan varje dag om jag vill för vi har ganska lite folk. Men det gäller ju att prioritera. Plugga måste jag göra. Träna vill jag så gärna göra. Och jag vill tjäna pengar. Sen börjar jag känna för att åka upp till landet till mormor och morfar vissa helger, som jag gjorde när jag va liten. Men jag jobbar minst en dag varje helg så det hinns liksom inte med. Meeen kanske att allt löser sig nu när jag börjar träna ordentligt igen för då vet jag att jag kommer må bra. Jag måste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0