090908

God morgon. Jag troooor att jag har bestämt vad mitt projektarbete ska handla om. Men sen läste jag annas förslag och då blev jag osäker igen haha. Jag har ju pratat om att jag vill starta ett eget gym i framtiden och då föreslog hon att jag kan göra något åt det hållet. Det lät intressant! Men det jag tänkte på innan hade att göra med fotboll... såklart. Jag tänkte att jag kunde göra en hemsida på internet där jag lägger upp massa fotbollsövningar och så. Eftersom de flesta ungdomslag idag drivs av föräldrar som egentligen inte kan så mycket om fotboll, utan de ställer upp för att ingen annan kan. Då kan min hemsida bli en hjälp så att träningarna blir bättre och effektivare :) Okej, jag har snott idé men det vet ju inte min lärare höhö. Nu ska jag till skolan, tjoho



holland 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0