090914

Jag hade en massa planer för ikväll. Massa småsaker som aldrig görs och som jag efter ett tag får ont i magen av. Men så tittade jag i min kalender imorse och såg att jag ska jobba till halv 10 ikväll. Så nu sitter jag här igen, på jobbet, och funderar på att läsa frankenstein. Idag pratade jag med min handledare och fick mitt förslag på projektarbete godkänt, woho! Känns faktiskt ganska roligt att göra det, så det blir nog inga problem. Har fått lov att filma felix och oskar ialla fall, sen tänkte jag prata med mitt lag imorgon :)
Felix och jag har planerat kvällsfika i sängen framför grey's, längtar! Och ja, det heter kvällsfika.






Kommentarer
Postat av: sofiero

Klart det heter kvällsfika! Vad annars liksom?! :S

2009-09-14 @ 17:51:57
URL: http://sofiehero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0