090917

Nu sitter jag här på jobbet igen. Och har ont i huvudet igen. Men jag kommer ialla fall få väldigt mycket pengar nästa månad, woho! Idag var vi vid mörtsjön (haha) med klassen för att leta efter massa insekter och växter och allt va det va. Vi mätte luftfuktigheten och kompensationspunkten och blabla, det tråkigaste jag gjort på länge. Jag stog där och frös i två timmar och nu måste vi skriva en lång rapport på naturkunskapen, jättekul!
Oskar har fått sin iphone så jag har för tillfället hans gamla mobil, eftersom att min knappt funkar. Den är skitavancerad och det tar mig typ en timme att skriva ett sms, men jag lär mig hoho.



typ så här ser den ut :)


Kommentarer
Postat av: sofiero

Och det är den GAMLA?! Herrejävlar då får nog min lilla tegelsten räknas som antik...

2009-09-17 @ 22:25:32
URL: http://sofiehero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0