fotboll och fest

Igår spelade jag match med 93:orna. Eller det var mot märsta i division 5 så det är egentligen våran match men vi gav den till 93:orna eftersom att vi har en viktig match idag i division 4. Märsta har inte förlorat en match och leder serien. Vi förlorade mot dom borta med 5-0 men då var vi bara 11 spelare och det var jens och sai som coachade, det säger ju allt? Men vi var klart bättre än dom hela matchen fast tyvärr blev det bara 3-3...

På kvällen var det dags för det årliga EBF summerparty, så vi tog tåget till världens ände dvs. kårsta! Vi hade väldigt roligt och jag träffade många som jag inte träffat på jättelänge! Vid halv 2 kände jag att det fick räcka, för jag skulle upp och jobba nu på morgonen och spela match ikväll. Jag ringde felix som fick komma och hämta oss, men vi var inte hemma förrän kvart över 3. Så jag är liiite trött nu ja. Men jag jobbar till två bara :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0