vallentuna-skå

Igår spelade vi match mot skå hemma på ip. Jag tycker inte att vi spelade jättedåligt men speciellt bra var vi ju inte heller. Dessutom så va skå bättre, tyvärr. Förlust med 3-1 blev det. Jag förstår inte hur vi kan vara så himla ojämna. Ena matchen spelar vi skitbra medan vi nästa match är helt kassa. Vi har en låg lägsta nivå helt enkelt, men vi kan spela riktigt bra också! Jag tror att ett problem är att vi i princip aldrig har samma lag. Det är alltid några borta, och därför blir laguppställningarna olika varje match. Det är svårt att få in ett grundspel då. Och jag kunde knappt springa igår, hade ont i svanskotan efter matchen med 93:orna, och det blir så jäkla stumt då. Smärtan i benhinnorna försvann efter uppvärmingen när jag blev varm, får väl se hur det blir med det. Nu ska jag till skolan, pusshej


Kommentarer
Postat av: Tessan

Soooofiaaaaa :D Vad heter den där låten? :D:D:D

<3

2009-09-07 @ 17:02:03
URL: http://tessanpessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0